Cançó de la Pau – DENIP 2018

En motiu de la cloenda del DENIP 2018 que enguany hem celebrat els dies 29 i 30 de gener, tots els nens i nenes de l’escola hem sortit al pati i hem cantat la cançó  “Tinc un somni” (originalment en anglès, I Have a Dream) que és la frase més identificativa i el nom popular del discurs més famós de Martin Luther King, una part important pel Moviment afroamericà pels drets civils. A la vegada hem fet un mural amb els nostres cossos amb el símbol de la Pau i hem creat un mar.

Recordeu que la pau no és un cop de vent sobtat, sinó la pedra en la qual escolpir l’esforç de conquerir-la