Convocatòria d’ajuts de menjador escolar 2018-2019

Benvolgudes famílies,

Us informem que el Consell Comarcal del Barcelonès ha obert el termini per a la sol·licitud de d’ajuts  de menjador per al proper curs 2018-2019

Podran gaudir d’ajut individual de menjador, els alumnes de centres sufragats amb fons públics de segon cicle d’educació infantil i de primària i secundària obligatòria amb necessitats socio-econòmiques i/o de localització geogràfica per accedir al seu centre escolar.

Les persones interessades per sol·licitar aquesta beca poden demanar l’imprès a la Secretaria del Centre o descarregar-se’l més abaix. La data límit per a presentar la documentació és el divendres 1 de juny. L’horari per portar la sol·licitud i tota la documentació necessària serà de 9 a 14.00h i de 15 a 16.30 el dilluns 28 de maig, dimecres 30 de maig i divendres 1 de juny.

El termini FINAL DE PRESENTACIÓ DE sol·licituds i la DOCUMENTACIÓ al nostre centre serà el divendres 1 de juny.

Clicant al següent enllaç podeu veure informaciómés detallada de les bases

INFORMACIÓ AJUTS MENJADOR 2019/2019

SOL·LICITUD