Tornem a l’escola amb les piles carregades

Per tercer any, al timó de la nau, tenim la Mercè com a directora, l’Anna com a cap d’estudis i anglès a cicle inicial i mitjà i la Rosa de secretària i fent l’anglès a cicle mitjà i superior.

A EDUCACIÓ INFANTIL tindrem la Patrícia a P3, la Raquel a P4 i la Roser a P5 . La Maria que farà reforç conjuntament amb l’Eva, la TEI.

Un equip molt potent i molt professional per abordar aquesta etapa tan essencial per als vostres fills i filles. A CICLE INICIAL tindrem la Laura a primer i la Sarai a segon. Estaran molt ben acompanyades de la mestra d’educació especial que arriba nova amb molta energia, la Gemma. A CICLE MITJÀ l’Oriol es va fent gran amb els de tercer, igual que la Sílvia que farà quart i molt ben acompanyada, amb la Paula i també la Maria José que farà reforços a diferents cursos. A CICLE SUPERIOR tenim un nou fitxatge que és la Marta, que a part de ser tutora de cinquè és la mestra de música i, a sisè, continua l’Àlex amb els que seran els més grans de l’escola. La Susana estarà en aquest cicle, també, tot i que és la mestra que s’encarregarà de l’especialitat d’audició i llenguatge. En Dani, com sempre, farà l’educació física i informàtica a tota primària i després, la nostra súper vetlladora Cristina que anirà amunt i avall.

Seguiu tota la informació de la pàgina que us anirem comunicant les dades i dates importants.

FINS AVIAT