Contes per la PAU

Programa CONTES PER LA PAU 2019

Avui 30 de gener hem celebrat el dia escolar de la No-violència i la Pau (DENIP).

Des del Consell dels Infants de Badalona ens han explicat el projecte WHY?, seguidament els alumnes ens han llegit el Manifest del DENIP 2019 i ens han presentat els cartells per la Pau que han fet a les aules. (Han participat les escoles: Joan Llongueras, Lola Anglada, López Torrejón, Miguel Hernández i Ventós i Mir) A més a més, en Rah-mon Roma ens ha fet cantar i divertir amb el seu espectacle, tot acabant amb un cant de Swing.

Enllaç

Des del Centre de Recursos Pedagògics i la regidoria d’Educació de l’Ajuntament de Badalona ens  agraeixen la participació de la vostra escola i dels vostres alumnes en l’activitat Contes per la Pau i el DENIP.     Enllaç fotos