Quan somrius

Aquí teniu la cançó normal i també la versió de karaoke sense la lletra.

Aquí la teniu per escrit, igual que a la fotocòpia.
QUAN SOMRIUS
Altres Cançons de Nadal
Ara que la nit s’ha fet més llarga
Ara que les fulles ballen danses al racó
Ara que els carrers estan… Llegeix més»

Arriba Nadal!

Benvolgudes famílies,
Ja s’acaba el trimestre . Aneu apuntant a l’agenda que el dia 21 de desembre podeu venir a l’escola a compartir les nadales i poemes que estem preparant per a vosaltres.
21 de desembre de 2018 l’horari lectiu del centre és de 9 a 13 h… Llegeix més»

Aprenem a través dels racons

A cicle inicial han començat a fer racons, una nova aporta de l’escola per a estar l’última en innovació educativa i pedagògica.

Els nens i nenes de segon ja treballen per racons. Cada divendres a la tarda es reparteixen en dues aules diferents i fan activitats diverses relacionades amb les diferents àrees de coneixement. Per ara hem engegat els racons de llengua i matemàtiques però la voluntat és d’anar ampliant cada vegada més els nostres horars amb pedagogia activa que se centri en l’interès i les motivacions dels nens i les nenes.

Aquí una petita mostra.

A un pas per acabar!

Els nens i nenes de tercer estem a punt d’acabar el projecte dels forners i forneres.
Durant el primer trimestre hem estat treballant per projectes. Vàrem començar escollint el nom de la classe. Com que hi havia diferents propostes vam acabar fent una votació. El resultat… Llegeix més»