Arriba Nadal!

Benvolgudes famílies,
Ja s’acaba el trimestre . Aneu apuntant a l’agenda que el dia 21 de desembre podeu venir a l’escola a compartir les nadales i poemes que estem preparant per a vosaltres.
21 de desembre de 2018 l’horari lectiu del centre és de 9 a 13 h… Llegeix més»

Ple dels Infants al Consell de Badalona

A participar aprenem participant. Per aquest motiu a l’escola Joan Llongueras de Badalona ens hem iniciat en el Consell d’infants. La nostra veu compta i avui és el primer Ple.
La Hasna i la Maryam han estat passant aquesta setmana per totes les aules de l’escola… Llegeix més»

Els oficis

Treball per projectes

El treball per projectes és una metodologia que afavoreix l’adquisició de les competències bàsiques.

L’implant coclear

L’IC consisteix en un transductor que transforma els senyals acústics en senyals elèctrics que estimulen el nervi auditiu. Aquests senyals elèctrics són processats a través de les diferents parts que conformen l’implant coclear les quals es divideixen en externes i internes:
Externes
Micròfon: Recull els sons, que passen al processador.
Processador: Selecciona i codifica els sons més útils per la comprensió del llenguatge.
Transmissor: Envia els sons codificats al receptor.
Internes
Receptor-Estimulador: S’implanta en l’os mastoides, darrera del pavelló auricular. Envia els senyals elèctrics als elèctrodes.
Elèctrodes: S’introdueixen en l’interior de la còclea (orella interna) i estimulen les cèl·lules nervioses que encara funcionen. Aquests estímuls passen a través del nervi auditiu al cervell, que els reconeix amb sons i llavors, té la sensació “d’escoltar”.
Ambdues parts (externa i interna) es posen en contacte per un cable i un imant

En aquest vídeo podreu veure com funciona un Implant Coclear: