Ja hem celebrat la castanyada!

Un any més… no podem dir res més que MOLTES GRÀCIES!

Ha estat un plaer celebrar aquest dia tan especial per a la nostra escola acompanyats i acompanyades de pares, mares, tiets, tietes, exalumnes i, sobretot, el nostre tresor de l’escola; els nens i nenes… Llegeix més»

Castanyada a l’escola

El proper dimarts 31 d’octubre celebrarem la castanyada a l’escola. Ens fa especial il·lusió celebrar una data tan assenyalada en el nostre calendari ja que, per si no ho sabeu, la castanyera és un personatge que només existeix a Catalunya i a Occitània.

Com cada any, és una festa que volem compartir amb el conjunt de la comunitat educativa; pares, mares, mestres, alumnat i exalumnes. A les 15.20h obrirem les portes del centre i començarem la festa on podrem veure danses i cançons típiques d’aquesta tradició catalana. A continuació, podrem fer un tastet dels àpats de tardor que, amb molta creativitat i il·lusió, l’alumnat de tota l’escola prepararà per a vosaltres.Si voleu animar-vos, cantar i ballar amb cançons típiques d’aquesta festivitat, us deixem un llistat de vídeos!

Somrieu, canteu i balleu… que cal fer espai per als àpats, les castanyes, ens panellets i els moniatos.

Ens preparem per a la castanyada?

Benvolgudes famílies,

La propera setmana celebrarem la castanyada a l’escola. Per aquest motiu, cada nen i nena ha de portar 15 castanyes amb un tall a classe. (L’últim dia per entregar les castanyes serà el 27 d’octubre.)

La festa serà de portes obertes a partir de les 15.00h de la tarda, les famílies, alumnat i mestres celebrarem conjuntament la Castanyada i tothom podrà tastar els diferents àpats.

Per a les famílies més noves, ja us avisem… NO US HO PODEU PERDRE!

Fa calor… però ja hem entrat a la tardor!

La tardor és l’estació de l’any que comença a l’hemisferi nord el 23 de setembre (equinocci de tardor) i acaba el 21 de desembre (solstici d’hivern). A l’hemisferi sud comença el 21 de març i acaba el 21 de juny.

Quan els arbres es despullen, arriba el fred, es fa fosc més aviat i ens agrada tapar-nos amb una manta i menjar castanyes, panellets i moniatos. La Castanyada és una de les festes amb més tradició a la nostra escola… esperem que tingueu el mateix entusiasme que nosaltres per a participar d’aquest dia que ja és a la vora!

L’alumnat de cicle inicial ja s’està preparant perquè tingueu una bona sensació quan entreu per la porta!

Benvinguts i benvingudes al curs 2017-2018

Després d’unes merescudes vacances, tornem a l’escola. Des del claustre de l’escola Joan Llongueras desitgem que gaudim d’un curs carregat de companyonia, il·lusió, amistat i somriures.

Us dediquem la cançó que obre les portes de l’escola cada matí.