Educació especial a Infantil

La mestra d’educació especial també és present a l’etapa d’infantil. En aquest cas podem veure un dels alumnes amb dificultats en l’aprenentatge i adquisició d’alguns continguts com la lectoescriptura. Comencem a treballar de manera constant una estona cada dia per poder veure a curt termini… Llegeix més»

P.4 Paul Klee

Estem treballant  Paul Klee. Per començar hem vist les obres d’aquest pintor i hem parlat de com vivia. Aquí teniu algunes fotos de les obres que han fet els nens. Son uns artistes!!!!

Castanyada 2018

Tot i la pluja, avui hem celebrat la festa de la castanyada com és tradició a la nostra escola.

Al matí els nens i nenes de 4t i 5è ens han alegrat cantat unes cançons i tot seguit s’ha fet entrega dels premis a les millors paperines.

A la tarda, tots ben guapos i guapes de castanyers i castanyeres hem anat al gimnàs on els alumnes de P3, P4 i P5 han fet una dansa molt divertida. Tot seguit, s’ha fet la proclamació dels hereus i pubilles castanyers de cada curs i finalment hem pujat a les classes on hem menjat les castanyes que l’AMPA ha torrat aquest migdia. Boníssimes!!!!

Per veure les fotos cliqueu AQUÍ