Enquesta valoració pels usuaris i usuàries del servei de menjador

Des del Consell Comarcal de la Selva i amb la voluntat de conèixer millor l’opinió d’usuaris i famílies, han creat una enquesta d’avaluació del servei de menjador escolar.

Per aquesta primera experiència han fet un qüestionari en un format molt senzill i que es pot contestar de manera ràpida.

Aquesta consulta és a la web del Consell Comarcal de la Selva. Aquí teniu l´enllaç http://www.selva.cat/educacio/avaluacio.php

Moltes gràcies per la vostra col·laboració.

Enciams plantats!

Nosaltres ja hem plantat els enciams de la Jornada Saludable! I vosaltres? Gràcies a les col.laboradores que mantenen i cuiden l’hort de l’escola!

Comissió de Biblioteca

Des de la comissió de biblioteca de l’escola volem felicitar als nens i nenes que més han aprofitat les estones de lectura al bibliopati. Ja els hi vam repartir uns diplomes a cada un d’ells i elles i els hem penjat a la porta de… Llegeix més»

Realitat virtual a 4t!

La realitat virtual (RV) és la representació de les coses a través de mitjans electrònics. Es duu a terme mitjançant una simulació per ordinador, mòbil que aconsegueix fer la sensació que allò representat és real i en la que sovint es pot interaccionar amb elements… Llegeix més»