4t: CONSIGNES CARNESTOLTES!!

Els nens i nenes de quart, així com les seves mestres, hem complert cada dia amb rigorosa efectivitat les consignes proposades pel rei Carnestoltes!!! Esperem que estigui ben content i que aquesta tarda tinguem una rua ben divertida!!

P4: Mandala

La visita de les famílies sempre és un moment molt màgic per nosaltres. La Sílvia, la mare de l’Aleix, ens va proposar omplir un mandala amb material natural i divers com: llenties, sal, diferents tipus de pasta, cafè, etc. Ens ho vam passar molt bé… Llegeix més»

Videos de les coreografies dels alumnes de 6è “Carnaval 2020”

Els alumnes de 6è han triat cançó, s’han inventat la coreografia i han fet el muntatge de video. Moltes felicitats als finalistes i també a tots aquells alumnes que han fet el video amb molt d’esforç i moltes ganes. Encara que es fes de nit..jejejej. Com a mestre d’educació física estic molt content de vosaltres. En especial amb l’Ivan Viñoles per fer l’esforç ell sol de fer aquesta activitat.

Ja tenim la guanyadora!!

Cal dir que per fer la tria de la coreografia no ha estat fàcil. Es van fer votacions a totes dues classes. Felicitats també a les altres coreografies!! El jurat (un grup de mestres) han decidit que la guanyadora sigui:

“Samba Do Brasil-Ey Macalena” .Aquesta és la cançó que ballarem a la rua de carnaval de l’escola el divendres 21 de febrer a la tarda.

Primer de tot, felicitats Noies, el vostre vídeo és de “cracks” moltes gràcies per la feina i esforç!!!

Aquestes alumnes s’han inventat la coreografia, el muntatge del PAS a PAS de la cançó,…

Al principi del vídeo és fa una explicació detallada PAS a PAS que s’ha de seguir i cap al 5:40m comença la cançó amb tota la coreografia seguida. Ànims families!!! tots podrem ballar aquell dia!!!

També us posem altres coreografies, que posarem a la rua de carnaval i així podrem ballar-les!!!