GRÀCIES HELENA! (USEE)

L’Helena acaba les seves pràctiques el dimarts vinent. Porta amb nosaltres des de l’octubre. La trobarem a faltar moltíssim.
Li donem les gràcies per la feina feta amb tanta responsabilitat i afecte.😍
Avui li hem fet una festa de comiat!

PISCINA USEE: 2a Sessió

Segon dia de piscina i ja hi ha un alumne que ha après a nedar! Uauuuu amb deu sessions nedarem com sirenes!!!🐬🐟🏊
Ens hem tirat dels matalassos dins l’aigua, hem buscat aros al fons, hem nedat d’esquena, …
A més hem celebrat l’aniversari… Llegeix més»

6è Activitats amb les famílies: jocs de llengua

Aquestes setmanes passades a l’escola, els alumnes de sisè van poder gaudir de l’ajuda d’alguns dels seus familiars per passar una bona estona divertint-se amb diversos jocs de llengua, com el Quién soy, el Trivial Pursuit Infantil o el Tabú entre d’altres. A continuació us deixem un enllaç on podreu veure… Llegeix més»

PISCINA USEE: “1a sessió”

Avui ens hem estrenat al curset de natació a la piscina municipal de Lloret.
Hem gaudit moltíssim de l’activitat!!!!!

Pares, observeu cada setmana si hi ha gomet verd o vermell en el carnet de piscina. Avui són tots verds, els felicitem per com s’han… Llegeix més»