Recull fotogràfic del Cicle Inicial durant el primer trimestre

Durant el primer trimestre, els i les alumnes de Cicle Inicial van realitzar moltes activitats. Aquí teniu algunes d’elles (cliqueu a les imatges):

Comencem per la Setmana de l’Alimentació. Durant aquesta setmana, els i les alumnes van fer una sortida al Mercat de la plaça de Cuba, on podien veure, olorar i comprar alguns dels aliments típics de la tardor, a més d’altres. A la tarda o al dia següent es va fer una observació externa i interna, i un petit tastet d’alguns d’aquests aliments, comprats al mateix mercat.

Al finalitzar la setmana, aprofitant la celebració del Dia de l’Alimentació, els infants van fer un taller on havien de preparar un plat, exposar-lo, catar-lo i, si agradava, menjar-lo. Tret d’alguns infants, les seves creps de fruites van trionfar. Mireu, mireu, quina pinta!!

Continuant el nostre passeig pel primer trimestre, arribem al dia de la Castanyada. Durant el matí els i les alumnes van estar elaborant uns animalons molt simpàtics, a més d’algun bolet, intentant reutilitzar algun material que ells mateixos havien portat com fulles seques, pinyes, oueres, castanyes, etc. Més tard, van exposar-los junt amb les altres elaboracions de Cicle Mitjà i Superior. Mireu quin goig que fan!!

Com ja és tradició, la sortida de la tardor, que com cada any realitza tota l’escola a un lloc on es pot gaudir de l’espectacle de colors i olors que ens regala aquesta estació de l’any. Aquest any vam anar a Llinars del Vallès, concretament al parc El Xaragall.

I arribant al final del camí, i abans de acomiadar-nos d’aquest intens trimestre, els infants d’Inicial no es podien anar sense el Tió cagar: “Caga Tió, Tió de Nadal, …”  Mireu com caga turrons, neules i algun regalet!!