Castellano: expresión oral
14/02/18
Trabajamos la expresión oral de castellano con diferentes juegos de mesa.
Aquí podéis ver las fotos.
https://photos.app.goo.gl/X9hvmymrnaA0TuXJ3
Trabajamos la expresión oral de castellano con diferentes juegos de mesa.
Aquí podéis ver las fotos.
https://photos.app.goo.gl/X9hvmymrnaA0TuXJ3
Les matemàtiques manipulatives estan presents a l’aula. En aquest cas hem experimentat amb les figures geomètriques.
Aquí teniu l’enllaç per poder veure el treball realitzat.
https://photos.app.goo.gl/DGac8BYwAP2G4VqX2
La classe de 2n B hem decidit investigar diferents animals, aprofitant les empremtes que decoren la porta de la nostra classe.
Ens agrada molt fer d’investigadors i descobrir coses noves.
Aquí us deixem un recull de fotos.
https://photos.app.goo.gl/r5gxvd9madWeJJUh1
Els nens i nenes de 2nB treballem la centena amb ajuda de material manipulatiu.
Aquí teniu l’enllaç per veure les fotos del nostre treball.
https://photos.app.goo.gl/sMlDFJaLaNHQVExm1
Els nens i nenes del cicle inicial hem començat el trimestre amb una sortida cultural. El passat dimarts 9 de gener vam anar al Sant Andreu Teatre a veure l’espectacle “Papirus”.
Teatre gestual on van representar la vida de dos personatges que han passat una guerra… Llegeix més»
L’alumnat de 2n hem començat un nou projecte de medi: “El món on vivim”.
Aprofitant la curiositat que ens inquieta per aquest nou tema, alguns alumnes de 2nA s’han interessat en saber què és el satèl·lit Meteosat i ho han volgut explicar a la… Llegeix més»
Al llarg del trimestre, els nens i nenes de 2nA hem creat un divertit sistema d’accés a l’aula, aprofitant el nom que vam escollir per la nostra classe.
Aquest procès ens ha implicat dissenyar bústies, escriure targetes amb enigmes, endevinalles, operacions i d’altres preguntes, inventar el… Llegeix més»
L’assassí també ha deixat escampades les seves empremtes digitals. La nostra tasca ha estat localitzar-les i fer-les ben visibles.
https://photos.app.goo.gl/DfUUEiFP15lR6mhP2
L’assassí ha deixat marques de mans per tot arreu. Hem investigat com es diu cada un dels dits de la mà i hem après una cançó.
Hi ha hagut un crim a la nostra classe. Els investigadors s’han posat a treballar per esbrinar qui ha estat l’assassí.
Aprofitant el fet, hem après les parts del cos.
https://photos.app.goo.gl/tncEdTp41UzMkJkw2
Amb dos pots de iogurt, un cordill i dos escuradents, ens hem fet un telèfon per comunicar-nos missatges entre nosaltres.