Recollim diners!
Durant el primer trimestre hem fet moltes activitats per recollir diners per anar de colònies i fer el sopar de 6è: fira, berenars, fira de Nadal,… Moltes gràcies a tots els que heu col·laborat! Seguiu comprant a les nostres parades.
Recollim diners! Llegeix més »







