Fem d’arquitectes!
Aquí teniu les fotos!
Fem d’arquitectes! Llegeix més »
La classe dels CSI hem començat a treballar les potències. És un tema completament nou de matemàtiques. Hem utilitzat els cubs multilink per crear potències al quadrat i al cub. Hi havia una potència elebada a 4 que no vam poder construir, ens vam adonar que necessitariem 4 dimensions per a fer-ho. Aquí teniu les fotos
Treballem les potències Llegeix més »
Hola famílies! El dia 14 de novembre, la classe dels CSI vam fer un experiment per demostrar que totes les empremtes dactilars són diferents. Vam fer l’experiment perquè al projecte vam descobrir que una de les tècniques de la policia científica és la identificació de les persones a través de les empremptes dactilars. Utilitzant tinta,
Mètode Cientific: Empremtes Dactilars Llegeix més »
El 23 d’octubre els de sisè vam anar d’excursió! Vam anar a fer una caminada de Castellcir fins al castell de la Popa. Vam fer una gimkana fotogràfica. Bolets, arbres, un absis, arcs de mig punt, animals… i fins i tot una fotografia enigmàtica! Tabmé vam fer un dibuix al natural i a l’escola el
Sortida al Castell de la Popa de Castellcir de sisè Llegeix més »
El 6 de novembre, les nenes i nens de sisè vam fer un taller de salut, per prevenir el tabaquisme. Va ser molt interessant. Aquí teniu les fotos.
Taller de salut. Llegeix més »
Després de ballar, i molt bé, la nostra dança, vam gaudir de les dances de tota l’escola. Aquest curs, les famílies ens han pogut veure, ens ha agradat molt! Quan vam acabar de ballar vam menjar castanyes! Boníssimes. Aquí teniu les fotos.
Ja ens coneixes? Es clar que sí! Som la classe de 6è B. Us proposem un enigma… A veure qui és el primer que resol el misteri? Comenta-ho!
Ja ens coneixes? Llegeix més »