General

JORNADES INTERCENTRE

Els dies 12 i 13 d’abril es van celebrar a l’escola les jornades intercentre. Aquest any estaven dedicades a l’art i les seves múltiples formes d’expressió. Els nens i nenes de 2n, juntament amb l’escola FEDAC, ens vam encarregar de construir unes cabanes, carregades de missatges positius, que van quedar instal·lades a dos parcs del

JORNADES INTERCENTRE Llegeix més »

DIADA DE SANT JORDI

El dilluns passat, 23 d’abril, vam celebrar la diada de Sant Jordi. La comissió de festes va organitzar tot un seguit d’activitats per l’escola. Va ser una dia de convivència, ja que els diferents grups estaven formats per alumnes de tots els cursos: des de P-3 fins a sisè. Des de les 9:30 fins les

DIADA DE SANT JORDI Llegeix més »

EXCURSIÓ A THERMÀLIA

El dia 22 de novembre de 2017 vam anar d’excursió a les termes romanes de Caldes (THERMALIA). Vam sortir de l’escola i ens vam dirigir a la parada de autobusos de línia. Vam esperar fins que va arribar el primer bus i resulta que estava ple !! Quina pena. Poc després va arribar el segon

EXCURSIÓ A THERMÀLIA Llegeix més »

Nou informe d’avaluació a l’educació primària.

Informació per a les famílies sobre l’avaluació a l’educació primària Un pas més cap a l’assoliment de les competències bàsiques. L’etapa d’educació primària té com a finalitat proporcionar a tots els alumnes una educació que els permeti assolir les competències bàsiques fixades en el currículum. Informació del departament. >info-primaria_AVALUACIÓ< Informació de l’escola. >Com interpretar l’informe<

Nou informe d’avaluació a l’educació primària. Llegeix més »

Grafisme a P3

A p3 fem grafisme. Comencem amb el traç de la línia vertical. És una manera de treballar la motricitat i l’introducció a l’escriptura.         https://photos.app.goo.gl/dgLeIc6WpTAfi9vh1

Grafisme a P3 Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut