Esport Blau

Aquest curs comencem amb un munt de novetats. L’alumnat de 5è haurà d’estar ben atent perquè començarà una aventura pionera al municipi. Us deixem una mica d’informació del que serà l’Esport Blau al Verdaguer!

Presentació del programa Esport Blau Escolar

El 18 de juliol, el Consell Català de l’Esport de la Generalitat de Catalunya i la Federació Catalana de Vela han presentat, al Museu de Colet de Barcelona, el programa Esport Blau Escolar i han fet balanç de la prova pilot celebrada a 7 Centres Educatius del litoral català.

Aquest programa neix amb la premissa d’aproximar i de promoure la Vela als alumnes de 5è de primària dels Centres Educatius del litoral català, amb tota la transversalitat interdisciplinària i educativa que això comporta, fomentant tots els valors implícits en aquesta pràctica esportiva.

El programa ha estat presentat pel Secretari General del Consell Català de l’Esport de la Generalitat de Catalunya, Gerard Figueras, i ha destacat la importància d’aproximar i promoure l’esport de la vela als alumnes dels Centres Educatius de la costa catalana:  “Aquest programa neix amb l’objectiu d’apropar l’esport de la vela a l’alumnat i que aquest esdevingui per ells un esport per tota la vida”. El Sr. Figueras ha remarcat “el compromís i la confiança entre el Consell Català de l’Esport i la Federació Catalana de Vela per implementar, de forma progressiva, aquest programa i anar assolint plegats els objectius marcats a curt, mitjà i llarg termini”.

Aquest article és un fragment de l’article original. Si voleu continuar llegint la notícia, cliqueu AQUÍ.

Us presentem el vídeo ? resum de la prova pilot del programa #EsportBlauEscolar ⛵? del curs 2017/2018.7 Centres…

Publicada por Federació Catalana de Vela en Jueves, 19 de julio de 2018