El món de l’Edu

La Fundació Jaume Bofill ens proposa visitar la seva web i participar al Món de l’Edu:
Un projecte que vol copsar prioritats i percepcions, valoracions i sensibilitats sobre l’educació del país. El Món de l’Edu ens farà preguntar moltes coses, i amb les respostes de tothom crearem continguts… Llegeix més»

Processos participatius

Benvolgudes famílies,

Aquest ha estat un curs amb molts processos participatius a l’escola. Per una banda, el primer trimestre hi va haver la renovació de la meitat dels membres al Consell escolar, tant en el sector de pares i mares com en el de professorat (l’altra meitat es renovarà en 2 cursos, aprofito per animar-vos a participar quan arribi el moment!).

A més a més, durant el segon trimestre, s’ha produït el procés de selecció de director/a de centre, en el qual el Projecte de Direcció que he presentat ha estat valorat per una comissió de selecció (formada per la Inspecció, directores de centres d’altres poblacions, i representants de mestres, Consell escolar i Ajuntament) i qualificat amb 9,17 sobre 10 punts. Aquest projecte s’ha començat a desplegar enguany, però serà el full de ruta del camí que ens hem marcat com a escola per als propers 4 anys. Tot i que a l’inici del proper curs cercarem eines i moments per fer-vos-en partícips dels objectius i accions principals, ja haureu notat alguns canvis com per exemple l’ús d’aquesta web, del Telegram i del Facebook per facilitar la comunicació amb les famílies i alhora reduir residus i despeses innecessàries.

Ara arriba el tercer trimestre i encetem un altre procés participatiu on vosaltres, més que mai, en sou els protagonistes. Amb la Renovació de la Junta de l’AMPA s’obre un periode de reflexió per a les famílies sòcies, que podreu exercir el vostre dret al vot el proper 3 de maig a la tarda. Sobre aquest tema, com a directora de l’escola ja he fet la meva pròpia primera reflexió, que m’agradaria compartir ara amb vosaltres:

GRÀCIES!!

En primer lloc gràcies al President sortint, que ha estat capdavanter de l’AMPA durant 10 anys. I amb ell, a totes les persones que en aquest temps heu participat a l’Associació i regalat el vostre temps en benefici de l’alumnat del nostre centre. Molts d’aquests pares i mares ja no són part de l’AMPA actualment perquè tenen fills grans, però espero que també els arribi el nostre agraïment a la seva feina. Em consta que de vegades ha anat tot rodat i de vegades hi ha hagut moments difícils, però en qualsevol cas heu estat en marxa i amb empenta tot aquest temps. I cal valorar tot el que s’ha aconseguit fins ara, punt de partida per a la nova Junta.

En segon lloc, gràcies a les dones que es presenten per continuar amb la tasca de tirar endavant l’Associació. Gràcies per ser valentes, implicades i per voler tirar del carro i treballar de la mà amb nosaltres i tot el personal que treballem a l’escola. Junts aconseguirem arribar molt més lluny i ben segur que els vostres fills i filles se’n beneficiaran de la feina en comunitat.

Acabo només desitjant molta sort a les dues candidatures (trobareu els seus projectes al peu d’aquest escrit) i animant a tots els socis/es de l’AMPA a que llegiu els projectes i recompenseu l’esforç dels equips que es presenten votant-los el proper 3 de maig. Felicitats a totes les persones que us heu implicat a les dues propostes. Fent aquest pas endavant ens heu fet guanyar a tota l’escola.

M. Paz González Muñoza

Els projectes:

PROJECTE AMPA ROSA BACAICOA   i   PROJECTE AMPA EMI RUÍZ

Sant Jordi arriba al Verdaguer!

Aquesta setmana tots els nens i nenes de l’escola hem estat realitzant diferents activitats de Sant Jordi.

Us deixem el video que recull imatges de diferents moments de la setmana.  Esperem que us agradi!

Us convidem a visitar la paradeta de Sant Jordi de l’AMPA, on hi trobareu llibres, galetes, plantes, llaminadures… No us la perdeu!