XERRADA SOBRE LA BIOMASSA A 6è

Ja fa temps, la Diputació de Tarragona va decidir fer xerrades sobre la biomassa per a algunes escoles de la província. Aquest any ens ha tocat a nosaltres, La Sénia, poble del vent.

Els dies 11 i 12 de novembre, als alumnes de 6è de l’escola Jaume I, és a dir, a nosaltres, ens va tocar aprendre sobre la biomassa i la calor de proximitat. Marta, la noia que va venir a fer-nos la xerrada, ens va explicar el projecte que volen dur a terme al nostre municipi. Consisteix en instal·lar una caldera de biomassa al poble (situada a les piscines municipals) per enviar calor als llocs públics.

Durant la xerrada, ens van explicar, a través d’un vídeo, el procés de fabricació i utilització de la biomassa. Tot seguit vam fer uns tallers molt entretinguts i divertits per a acabar d’entendre aquest procés.

Ens va agradar molt, moltíssimes gràcies per venir aquí a la nostra escola i gràcies pel detall.