Sant Jordi 2021

Aquest any per Sant Jordi hem celebrat el 5è Concurs Literari. Els alumnes d’educació infantil han fet dibuixos; els de cicle inicial, rodolins i, els de mitjà i superior, poemes. El premi és un conte per a cada biblioteca d’aula ja que tots els xiquets i xiquetes s’han implicat i esforçat per fer unes produccions excel·lents. A més, al guanyador o la guanyadora de cada classe se li ha fet entrega d’un diploma. Enhorabona a tot l’alumnat per les seves produccions i, especialment, als guanyadors/es del concurs!

Us compartim el vídeo amb les produccions dels alumnes guanyadors el qual ha estat enregistrat mantenint la corresponent distància de seguretat.