INFORMACIÓ PER A LES FAMÍLIES P3

Hola famílies de P·3,

Aviat començarem el curs 2021/22. Els vostres fills/es emprenen una nova etapa durant la qual intentarem acompanyar-vos, aprendre junts i resoldre tots aquells dubtes que tingueu.

Per estar al corrent de tota la informació us heu de guardar el número de telèfon del mòbil de l’escola als contactes del vostre mòbil: 642 14 94 42 .

Des d’aquest número rebreu: dies de portar el material, dates de reunions, funcionament de les entrades, etc. Tot això serà a partir del dia 1 de setembre.

Aquest número només és per rebre informació. Qualsevol consulta truqueu al telèfon de l’escola: 977713265.

Adjuntem també el llistat de material escolar necessari per al proper curs: P3 – Material 21-22

Ara gaudiu de l’estiu i us esperem al setembre!!

Les mestres de P3,

Vicky i Àngels