GRÀCIES PER COL·LABORAR AMB EL PROJECTE DELS JOCS I LES JOGUINES

Volem agrair la col·laboració:

•            Del club de Birles.Han fet dues tardes de tirada de bitlles a CI i CM, i una xerrada dels jocs de la Sénia de sempre per als alumnes de cinquè i sisè.

També ens han deixat els quadres relacionats amb el llibre per fer l’exposició.

•           De Marcial Bustos i la seua esposa Paquita, que ens han explicat com fa els seus jocs de fusta, com tria la fusta,… i els xiquets i xiquetes de cicle mitjà  han pogut jugar a fer i desfer els jocs.

•           Júlia Blasco, en una vídeo conferència als alumnes de cicle superior els ha explicat tot sobre els videojocs.

•           Nando Fontanet, una xerrada als alumnes de cicle superior sobre el periodisme al món dels videojocs.

• Finalment agrair la col·laboració de les famílies i de l’ajuntament.