EL DIA DE LA PAU

Com cada any, el 30 de gener, celebrem el Dia Escolar de la Pau i la NO Violència. Aquest any cada grup ha pensat un desig relacionat amb el moment de pandèmia que estem vivint. Posteriorment, amb els desitjos de totes les classes, hem elaborat un gran símbol de la Pau. I que bonic ens ha quedat! Han sortit missatges tan emotius com: “Si la mascareta ens posem, el virus vencerem i aviat ens abraçarem.” Clar que sí! Ho esteu fent molt bé xiquets i xiquetes de l’escola Jaume I! Seguiu respectant les indicacions per fer front a la COVID-19 tan bé com fins ara, sou uns campions!