DESCOBRIM I NETEGEM EL RIU SÉNIA – LET’S CLEAN UP EUROPE

Els dies 7,8 i 9 de maig de 2021 es va celebrar el projecte Let’s Clean Up Europe, acció comuna a tota Europa per conscienciar sobre la quantitat de residus que llencem i promoure accions de sensibilització a través de la recollida de residus abocats a marges de rius, boscos..

Per aquest motiu, dins del Projecte Escoles Verdes, s’ha organitzat una activitat territorial intercentres “Descobrim i netegem el Riu Sénia”. En aquesta acció  ha participat l’alumnat de quart de la nostra escola, l’Institut Manuel Sales i Ferré d’Ulldecona, l’Escola Ramon y Cajal d’Ulldecona i l’Escola Teresa Subirats i Mestre del Mas de Barberans, amb la finalitat de conèixer i contribuir, al mateix temps, en la cura del nostre entorn. Cada escola ha realitzat l’acció a una zona del seu poble. Nosaltres l’hem realitzat a la Font del Draper, la Peixera i el Molí l’Abella.

La valoració que fem de l’activitat és molt positiva. A la Sénia tenim un entorn preciós, però cal respectar-lo i cuidar-lo. Des de l’escola intentem transmetre aquests valors d’estima per la natura al nostre alumnat i, al mateix temps, sensibilitzar-los i conscienciar-los sobre la quantitat de deixalles que es llencen de manera incontrolada a la natura. Estem segurs que repetirem perquè ha estat una bona experiència!!