4t Fem malabars a casa!

Benvinguts i benvigudes a una nova setmana de confinament. Aquesta setmana, a l’àrea d’educació física us volem proposar una activitat de malabars. Aquesta activitat, consisteix en fer diferents trucs amb una, dues i fins i tot tres boles de malabars. Tot seguit us deixo l’explicació de com ho heu de fer.

Sessió 1 Malabars Alumne Cascada

Sessió 2 Malabars Alumne Tennis

Durant la setmana podeu anar practicant i una vegada hagueu entrenat molt, enregistreu un vídeo fent un truc amb com a mínim dues boles. Tot seguit envieu-lo al correu edfisica@gdl.cat

Per crear les boles de malabars, us deixo un enllaç que us pot ser molt útil. De totes maneres, també podeu fer les boles de malabars amb pilotes petites o fins i tot mitjons!

Fer boles de malabars

Espero que gaudiu de l’activitat!

Sergio.