LLISTA DEFINITIVA ADMESOS I MATRÍCULA 2020-2021

Us adjuntem la llista definitiva d’admesos al Guerau de Liost: Assignacions alumnes preinscrits 2020-21 – 7 juliol

Si teniu reclamacions (degudes a una mala praxis en el procediment d’assignació) haureu d’adreçar-vos en primera instància a l’Escola. Caldrà trucar prèviament al 93.846.32.16 per demanar cita prèvia a partir del dimarts 7/07. Els dies de reclamacions presencials seran el dimecres 8/07 i dijous 9/09.

FORMALITZACIÓ DE LA MATRÍCULA

Entre els dies 13 i 17 de juliol es podran formalitzar presencialment les matrícules per al curs 2020-2021. Cal demanar cita prèvia a partir del 7/07 al telèfon de l’Escola (93.846.32.16) de 9.00h a 13.00h.

* El dia de la matrícula cal dur:

– 2 fotografies (tipus carnet) amb el nom del nen/a escrit al darrera.

– Original i fotocòpia del llibre de vacunacions.

* Mesures higièniques i de prevenció:

– Cal dur mascareta

– Cal dur bolígraf propi

Només pot venir una única persona (pare o mare) per formalitzar la matrícula.

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *