Concurs de lectura en veu alta

Dijous 28 de març dos alumnes de l’escola (Berta 4t A i Marco 5è B) van participar al 15è certamen nacional de lectura en veu alta.

Hi van participar 34 alumnes de 14 escoles i instituts de Canovelles, Granollers, Les Franqueses del Vallès i la Roca del Vallès.

Els nostres dos alumnes van llegir molt bé, però els altres aspirants també i tot i que no van passar a la semifinal, van guanyar una experiència enriquidora, un diploma i dos llibres.

Durant el matí no només vam sentir les lectures d’alumnes de Primària i de l’ESO, també hi van haver altres sorpreses com l’actuació del Mag Martini, una jove promesa de la màgia que ens va deixar amb la boca oberta.

També va actuar el conjunt instrumental de música clàssica de 3r de primària de l’Escola Pia, el grup musical VUO Vallbona Ukelele Orquestra de l’INS Carles Vallbona i la coral de 3r i 4t de primària de l’Escola Pereanton. Les actuacions van ser fantàstiques!

Podeu trobar més imatges del concurs de lectura en veu alta  aquí i a la web del servei educatiu del departament: https://serveiseducatius.xtec.cat/vallesoriental1/portada/quarts-de-final-del-certamen-de-lectura-en-veu-alta/

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *