Ja queda menys per tornar a l’escola!

Hola nenes i nens de 2n A!

Si la sort ens acompanya, demà podrem tornar a l’escola. Imagino que tots en teniu moltes ganes… Jo, també.

Avui us proposo unes activitats més lúdiques d’atenció  i concentració. Per un costat, teniu una sopa de lletres amb paraules relacionades amb el projecte.   SOPA LLETRES F.N.

En segon lloc, una activitat de trobar les diferències en un dibuix.    DIFERÈNCIES F.N.

Per últim, i dirigit a aquells que acaben molt ràpid, us deixo un enllaç per a practicar el tangram. Fa uns dies que vam treballar amb ell a classe. Podeu començar pel nivell 1 que és bastant fàcil ( no cal fer-ho tot)  i intentar el nivell 2 que és una mica més complicat.

RECORDEU QUE CAL LLEGIR UNA MICA CADA DIA!!!

Per a aquelles famílies que no poden imprimir les fitxes, us recomano descarregar les imatges que he col·locat en aquest article. Després, amb qualsevol editor d’imatges que tingueu a l’ordinador o tablet, assenyeleu les paraules i diferències. Aquestes imatges editades  podreu enviar-me-les pel correu. Si teniu alguna dificultat, escriviu-me al mail.

Fins aviat!