SETMANA DE L’11 DE MAIG

Hola classe dels esquirols i conills! Esperem que estigueu super bé ;-).

Aquesta ja és la quarta setmana que estem descobrint coses sobre els animals.

Les activitats 1 i 2 són les que cal fer un retorn al correu de la classe: gdl2013@gdl.cat

A més, tindreu una tercera activitat per fer retorn, que aquesta setmana serà d’Anglès i estarà penjada al blog de l’especialitat. La tasca s’haurà de retornar al correu següent:  english@gdl.cat

En el blog d’Educació Física i en el de Música també podeu trobar activitats recomanables per fer, si voleu, aquesta setmana.

IMPORTANT!

– Especifiqueu el nom, cognom i curs del vostre fill/a al correu electrònic.

– Adjunteu TOTES les activitats de la setmana en un mateix correu.

 

  • ACTIVITAT 1 (ACTIVITAT DE RETORN): Comprensió Lectora “La granja de l’avi Pau”

Si no pots imprimir ho pots fer en un full.

 

  • ACTIVITAT 2 (ACTIVITAT DE RETORN): Fitxa tècnica d’un animal.

– Escolliu l’animal que més us agradi i volgueu investigar. Per tal de trobar tota la informació necessària, us pot anar bé el següent enllaç:

http://www.xtec.cat/~fturmo/d108/animals.htm

– Completeu amb la informació trobada a l’enllaç anterior la següent fitxa tècnica (primera part). Després, escriu frases explicant coses sobre l’animal escollit.


– Un cop ho tingueu podeu revisar la fitxa tècnica seguint aquesta rúbrica d’autoavaluació:

Si no pots imprimir la rúbrica ho pots fer en un full.

 

  • ACTIVITAT 3: Repte matemàtic!

ENTRA AQUÍ I POSA LA TEVA RESPOSTA:

https://forms.gle/njQnRwj1kmFodGCN7

 

  • ACTIVITAT 4.: Joc “Arriba el lápiz”  Si us animeu podeu jugar a aquest joc en família.

 

RECORDEU:

També podeu llegir contes i continuar amb la plataforma Bmath.

 

 

Mònica i Laura.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>