Benvinguts i benvingudes a un nou curs

Aquesta setmana hem iniciat un nou curs, aquest any amb més il·lusió que mai. Ens hem retrobat després de molt de temps i ha estat una setmana plena d’emocions i ganes d’explicar-nos moltes coses.

Ens hem trobat una escola amb moltes novetats i volem felicitar a tots els i les  alumnes per la ràpida adaptació a les noves normes. Sabem que serà un curs diferent, ple de reptes i en el qual aprendrem moltes coses. Com ja sabeu, aquest any les i els alumnes de  5è estan dividits en quatre grups, aquí els podeu veure:

Els mestres de 5è us desitgem un bon curs!