Sortida al Museu de Ciències Naturals de Granollers

Avui 25 de març de 2021 l’alumnat de 6è hem anat al Museu de Ciències Naturals de Granollers.

Allà hem realitzat un taller sobre els petits mamífers i hem pogut veure i aprendre moltes coses sobre aquests animals.

Ens hem convertit en investigadores i investigadors, i hem desenvolupat la nostra visió científica tot treballant en equip.🔬🔍📝

També hem fet un recorregut pel centre de Granollers. Hem descobert racons que no coneixíem i hem après una mica més de la història de la ciutat, passant per indrets tant emblemàtics com la Porxada, la plaça de l’església, el refugi antiaeri de la plaça Maluquer i Salvador, i també hem observat diversos fragments de l’antiga muralla de la ciutat.

Per dinar hem anat al parc Torras Villà, on també hem aprofitat per jugar una estona a l’aire lliure gaudint del sol!

Finalment, hem fet una caminada des del parc fins arribar a l’escola.

Ha estat un dia complert i ple d’experiències!🤗

Si cliqueu a sobre de la imatge podreu veure un recull de fotografies