APJ 4t 9-10-20

Benvolgudes famílies,

Després de compartir amb els vostres fills i filles aquestes primeres setmanes d’escola, us hem de dir que els i les alumnes han fet una gran adaptació 😊 i, per part nostra, estem molt contents de poder-los acompanyar durant aquest curs escolar.

Un any més, avui iniciem el projecte APJ, malgrat els canvis que hem hagut de fer a causa de la situació actual. Aquest any, l’APJ es fa a la mateixa aula i amb el grup estable.

Un cop dit això, esperem que gaudiu dels vídeos dels alumnes i les alumnes de 4tA, 4tB i 4tC, amb el tema…

“La tornada a l’escola”.

El mestre i les mestres de 4t! 😘