#AQUIPROUBULLYING

Des de valors hem estat reflexionant sobre el bullying després de veure els vídeos de veure el videoclip de Doctor Prats “Caminem lluny” i un curt creat per nens de 5è d’una altra escola sobre l’assetjament escolar.

Resultat d'imatges de caminem lluny doctor prats

A continuació,  hem creat una obra de teatre per conscienciar a la resta de l’alumnat sobre els efectes negatius que té el bullying a l’escola.

L’obra tracte d’una noia de 5è que vesteix poc femenina i li agrada jugar a esports a l’hora del pati amb els nois. Hi ha un grup d’alumnes de 6è que no entenen perquè si és una nena fa coses de “nens” i la critiquen, la molesten i fins i tot arriben a agredir-la físicament. Primer els companys per por no diuen res a ningú i la protagonista avergonyida per la situació no ho explica als pares. Al cap d’uns dies els seus germans grans al veure-a tan trista parlen amb els seus amics i quan s’adonen del problema ho expliquen als pares. Finalment, els pares parlen amb els mestres i aquests solucionen el problema.

Ha estat molt interessant fer aquesta activitat, però hem pogut reflexionar molt sobre un tema tan important com aquest, especialment de la importància de comunicar els problemes als adults.