ACTIVITATS DE LA SETMANA DE L’1 DE JUNY

Benvinguts nens i nenes de 3r!!!

Aquí us adjuntem les tasques d’aquesta setmana, recordeu totes les orientacions enviades per mail sobre el funcionament d’aquest 3r trimestre.

A partir d’ara i fins que s’acabi el curs, totes les activitats giraran al voltant del “POP ART”. Treballarem dos autors: Andy Warhol i Roy Lichtenstein.

Les activitats 1 i 2 són les que cal que feu un retorn al correu de la classe: gdl2011@gdl.cat

A més, tindreu una tercera activitat per fer retorn, que aquesta setmana serà d’Educació Física i estarà penjada al blog de l’especialitat. La tasca s’haurà de retornar al correu següent: edfisica@gdl.cat

Recomanem que ens feu entrega de les feines al llarg de la setmana, així no se us acumularan.

Si teniu dubtes informàtics, podeu consultar els tutorials que s’han adjuntat a la web general de l’escola.

IMPORTANT: continueu treballant matemàtiques amb la plataforma Bmath…. I com sempre us diem…NO DEIXEU DE LLEGIR!!!!!!!!!!

EP!!! Recordeu que a la web de l’escola ja està penjat l’últim vídeo d’ AQUÍPROUBULLYING perquè el pugueu mirar i fer una reflexió.

A continuació us proporcionem els links necessaris per realitzar les activitats:

ACTIVITAT 1

Aprenem més coses!