ELECCIONS CONSELL ESCOLAR 2018

Benvolguts/des,

Us comuniquem que en data 5 d’octubre es va publicar al DOGC la Resolució ENS/2232/2018, d’1 d’octubre, per la qual s’estableix el calendari del procés electoral per renovar els membres dels consells escolars dels centres públics i privats sostinguts amb fons públics i es posa en marxa el procés per a la renovació parcial dels sectors electius dels consells escolars de tots els centres. El procés s’inicia avui dia 5 de novembre i ha d’estar acabat el dia 21 de desembre de 2018.

El Consell Escolar és l’òrgan de participació dels diferents sectors de la comunitat educativa en el govern dels centres on hi tenen veu i vot mares, pares d’alumnes, el professorat,  el personal d’administració i serveis i l’Ajuntament. S’hi prenen decisions en relació a temes tan importants com el projecte educatiu, la normativa, la programació anual del centre o el servei de menjador. Us adjuntem un document amb més informació sobre les seves funcions i composició.
Al taulell d’anuncis situat a la secretaria hem publicat la convocatòria d’eleccions al Consell Escolar, el calendari, el cens de mares, pares i tutors/es d’alumnes i hi anirem publicant tots els documents relatius al procés electoral. Us adjuntem el calendari detallat del procés electoral les dates més rellevants del qual són les següents.
  • 6 al 9 de novembre: reclamacions sobre el cens de pares, mares d’alumnes.
  • 27 de novembre: jornada electoral professorat i personal administratiu i de serveis.
  • 28 de novembre: jornada electoral mares i pares d’alumnes.
  • 21 de desembre: últim dia per constituir el Consell Escolar.
ANIMEU-VOS A PARTICIPAR! FEM ESCOLA!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *