El Bibliotecari

Hola, companyes i companys del Granés.

Soc el Karlos, el bibliotecari de l’escola.

Us vull dir que us trobo molt a faltar. MOLT!

La situació actual, forçada per la Covid-19 fa que tot plegat sigui diferent del que estàvem acostumats. Així doncs, fins que puguem tornar a veure’ns les cares pels espais de l’escola, ens haurem de comunicar de maneres diferents, com per exemple, fent servir aquest espai internàutic de la biblioteca, que mica a mica anirem coneixent.

El que no podrà canviar la Covid-19 és el nostre plaer per la lectura. Oi que no?

I és per això que la biblioteca Astèrix continua funcionant a tope i amb la mateixa il·lusió que ho ha fet sempre.

No dubteu pas a treure el cap de tant en tant i gaudir dels molts contes, llibres, còmics, revistes i d’altres novetats, que la biblio està encantada d’oferir-vos.

Així què, ja sabeu! Lectura a tota bufa! I a gaudir-ne!

Seguim connectats!

Karlos

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *