BON ESTIU!

Aquest últims dies de curs hem fet un seguit d’activitats per acomiadar el curs 2021-2022.

Vam fer un matí de Jocs gegants a l’escola amb diferents instal·lacions i jocs cooperatius dinamitzat per l’empresa Misceli de Gironella i les mestres de l’escola. Cliqueu aquí per veure les fotos.

Ahir dimarts vam fer el comiat de l’alumna de 6è al Local del Comú i jocs d’aigua amb uns canons d’aigua que l’AMPA va regalar per a cada alumne. Cliqueu aquí per veure les fotos.

Avui dimecres hem enterrat les cartes d'”El meu jo del futur” al pati de Petits i el Cucut en motiu de la celebració dels 50 anys de l’escola. L’Ajuntament ha col·laborat fent el forat per amagar-lo. Tots els alumnes han fet un escrit de com són ara i com creuen que seran d’aquí a 25 anys. Passats aquests anys, quan se celebrin els 75 anys de l’escola es desenterran i llegiran. A continuació l’AMPA ens ha convidat a esmorzar coca, llonganissa i xocolata, i ens ha obsequiat amb una bossa per cada nen i nena amb patates, suc i melindros. Les mares han fet l’entrega d’un girasol i xocolata a les mestres que ha agradat molt. També hem vist pel·lícules a les aules i per acabar ens hem acomiadat i ens hem desitjat molt bon estiu. Cliqueu aquí per veure les fotos.

Gràcies AMPA i Ajuntament per la vostra col·laboració!

MOLT BON ESTIU A TOTHOM!