TIÓ I TURRONADA A LA PLAÇA

Tot l’alumnat de l’escola Gira-Sol ha anat fins a la plaça de Montmajor on ens esperava el tió, un tió molt gran i amb ganes de cagar moltes coses.

En primer lloc, hem picat el tió per despertar-lo i que es preparés per cagar molt. S’ha fet en dos torns, l’alumnat de la llar d’infants Cucut juntament amb l’alumnat d’infantil i tot seguit tot l’alumnat de primària.

A continuació, hem cantat unes quantes cançons nadalenques juntament amb tots els presents a la plaça. Cançons com “Fum, fum, fum”, “El trineu”, “Quan somrius”, “M’agrada el Nadal” o “Aquí és Nadal i estic content”.

Acte seguit i sentint com el tió es tirava algun que altre pet, hem tornat amb el tió per picar-lo de nou. Hem aixecat la manta i… regals per a tothom!

Contes, jocs de taula, jocs individuals, monedes de xocolata…

Hem acabat la cagada del tió amb torrons, neules i beure per a totes les persones presents!

Ha sigut un matí molt festiu, acollidor i familiar on hi ha hagut il·lusió tant en grans com en petits.

Gràcies Ajuntament i AMPA!

TIÓ I TURRONADA