TALLER LABORATORI IMAPLA

El divendres 30 d’octubre els alumnes de la Comunitat de Grans van fer el taller laboratori amb Imapla per descobrir lletres en els llocs menys esperats i identificar objectes en les lletres que mai havien observat. Els va anar molt bé per començar a obrir ments i ser creatius amb tot el què podem investigar i aprendre en relació a les lletres i a les paraules, i veure tot el què dóna de sí una sola lletra. Van trencar esquemes i es van obrir a la imaginació, van explorar i descobrir, es van divertir i emocionar i, en definitiva, van passar una molt bona estona combinant aprenentatge, enginy i gaudiment.

Hem tingut la sort de disposar d’aquest material la resta d’alumnes de l’escola i com podeu veure també hem gaudit d’aquest espai.

Voleu veure les fotos? Cliqueu  aquí .