SETMANA DE LA NATURA

Els nens i nenes de l’escola Gira-sol hem celebrat la Setmana de la Natura amb diverses activitats.

Vam començar el dilluns quan els nens i nenes de la Comunitat dels Petits vam pintar els cartells amb els noms de les plantes del pati que ens van fer la família de l’Amar i l’Aira.

L’endemà, el protagonitzaven l’alumnat de la Comunitat de Mitjans que, amb la col·laboració d’alguna família, van recollir deixalles de l’entorn proper i, després, les van classificar allà on tocava.

Dijous al matí, tots els nens i nenes de l’escola ens vam reunir al bosquet on vam realitzar la dinàmica “Aprenem a mirar i a observar bé el nostre entorn” amb la qual vam poder dibuixar amb detall espais del bosc que no hauríem vist si no ens haguéssim aturat atentament.

A continuació, vam posar en comú tot allò que havíem après i sentit amb les diferents activitats fetes durant la Setmana de la Natura i ho vam concloure amb la creació d’un mandala amb elements naturals.

Des de l’escola sempre tenim present la importància de cuidar el medi ambient, però la Setmana de la Natura ens va ajudar a recordar-ho i a continuar estimant l’entorn que ens envolta, ja que només hi ha una planeta.

Podeu veure les fotografies de la Setmana aquí.

Si voleu veure l’article de la nostra escola a la pàgina web de la Setmana de la Natura cliqueu aquí.