SANT JORDI 2021

Quina diada de St Jordi més bonica que hem passat!

Vam començar la setmana amb algunes famílies que van venir a l’escola a llegir-nos contes.

Durant aquests dies, les nenes i els nens del Cucut vam fer un drac, els Petits un rosa, els Mitjans un tres en ratlla i els Grans vam llegir poesia i la vam il·lustrar.

El dia de la diada tots i totes vam anar a veure la parada que havien preparat l’AMPA de l’escola i els i les alumnes de la Comunitat dels Grans. Hi tenien llibres nous, llibres de segona mà, roses, números de la Grossa de St Jordi i productes de l’Associació Ndimbalante.

Amb la venda de clauers i gomes dels cabells d’aquesta associació es van poder recaptar 92€ que s’han fet arribar a aquesta associació.

A la tarda es va representar un conta contes titulat Sant Jori mata el drac… o potser no! a càrrec de l’Ajuntament.

Volem agraïr a l’AMPA els llibres que ens ha regalat a cada comunitat, la feinada que ha tingut amb la gestió de roses i llibres i el regal de l’espai de lectura al pati de primària de l’escola, com també volem agraïr a l’ajuntament la seva col·laboració i participació en aquesta festa.

FOTOS I VÍDEO ST JORDI