L’AJUNTAMENT ENS REGALA BOC’N’ROLLS

Ahir al matí va venir la regidora d’educació i mare de l’escola Mon Davins a fer el lliurament de boc’n’rolls reutilitzables i rentables als i les alumnes de l’escola.

Aquest projecte va començar amb el plantejament de la importància de reduïr la utilització d’embolcalls per l’entrepà o la fruita d’un sol ús en els nostres esmorzars com a escola i també com a poble. El curs passat es va fer un exemplar a cicle inicial com a part d’un projecte que es va portar a terme sobre el nostre futur i vam parlar amb l’ajuntament que seria interessant aquest curs fer-ne un de conjunt de tota l’escola. Vam fer la proposta als alumnes i aquesta va ser molt ben rebuda.

La Comunitat de Grans van iniciar el dibuix amb la idea de fer un paisatge lligat amb la importància de cuidar el nostre entorn i van dibuixar i començar a pintar un camp de gira-sols en honor al nom de la nostra escola i perquè els veiem al nostre entorn, la Comunitat de Mitjans van fer la part de les muntanyes i cel i ho van començar a pintar i la Comunitat dels Petits van acabar pintant tot el bo’c’roll.

Gràcies ajuntament per regalar-nos els boc’n’rolls i contribuir a la cura del nostre planeta!

FOTOS BOC’N’ROLLS