LA DIADA DE ST JORDI 2022

Hem pogut gaudir d’una diada de St Jordi molt maca!

Durant aquests dies, les nenes i els nens de Petits han fet una rosa, els Mitjans un drac i els Grans han llegit poesia i l’han il·lustrat.

Avui hem anat a veure la parada que ha preparat l’AMPA de l’escola i els i les alumnes de la Comunitat dels Grans. Hi hem pogut trobar llibres nous, llibres de segona mà, roses, números de la Grossa de St Jordi i productes de l’Associació Ndimbalante.

L’autora i il·lustradora Eva Santana ens ha visitat a l’escola, li hem fet preguntes de curiositats que teníem i l’hem obsequiat amb uns detalls. Gràcies per venir!

A la tarda s’ha representat un espectacte titulat “Solfejant Rondalles” de la companyia Tieta Mon a càrrec de l’Ajuntament com també s’ha fet la presentació del llibre dels 50 anys de l’escola.

Volem agraïr a l’AMPA tota la feinada que ha tingut amb la gestió de roses i llibres com també volem agraïr a l’ajuntament la seva col·laboració i participació en aquesta festa.

Voleu veure com ha anat el dia? FOTOS ST JORDI 2022