Inauguració exposició Jo no et vaig perdre

Aquest passat dissabte 25 de novembre va tenir lloc, a la Biblioteca de Gironella, la inauguració de la mostra d’art contemporani “Jo no et vaig perdre”; una exposició artística realitzada pels nens i nenes de l’escola Gira-Sol de Montmajor sobre el dol perinatal.

Amb la voluntat de visibilitzar aquest fet, des de la ZER Baix Berguedà i amb l’impuls de l’associació cultural berguedana Carn Magra, s’ha intentat generar un espai que aproximi la realitat del dol perinatal a l’espectador.
La inauguració va comptar amb la presència de més d’una cinquantena de persones, entre elles, alumnes de l’escola i els mateixos protagonistes de les obres. La jornada va ser mediada per la Sheila Moreno, mestra de l’escola els cursos passats, la Jennifer Moreno, creadora i mare d’una filla que va néixer sense vida, i l’Elna Cortizo, alumna i artista creadora d’una de les peces. Totes tres van parlar del procés creatiu, de la importància de vincular l’art i l’educació i de la necessitat de mostrar la mort perinatal.
Des d’aquí, volem donar les gràcies a la biblioteca de Gironella per l’acolliment i a tothom que es va acostar dissabte per gaudir de la mostra. Qui no l’hagi pogut veure encara, trobareu les peces exposades fins a finals d’any.
Podeu veure algunes fotos de la jornada (fetes per l’Alba Martínez) AQUÍ.