Exposició de dibuixos i Museu del Bolet

Aquest curs hem tornat a participar al concurs de dibuix del bolet organitzat per la Penya Boletaire de Berga.

Enguany una alumna del nostre centre ha estat premiada i, en motiu dels 20 anys del Museu del Bolet de Montmajor, s’han exposat els dibuixos premiats a la segona planta del Museu.

Amb l’alumnat de la nostra escola els hem anat a veure els dibuixos de l’exposició com també hem fet una visita al museu observant i comentant els diferents bolets que s’hi troben, creats per l’artista Josefina Vilajosana. Si ho voleu veure cliqueu aquí.

Aquest dissabte és la Fireta Tocats pels bolets a Montmajor i, entre altres activitats, hi haurà les portes obertes del museu per anar a visitar l’exposició.