Escape village a Montmajor

La Clara, alumna de 6è de l’escola, juntament amb la participació de l’alumnat de Grans ha preparat un “escape village” per Montmajor. Aquesta activitat està inspirada en el típic joc de “room escape” el qual tens 60 minuts per sortir d’una habitació. L’activitat ha estat adaptada a Montmajor (d’aquí el nom d’escape village) i es tracta de superar un seguit d’activitats orientades pel poble també en 60 minuts.

Aquesta activitat s’ha preparat per oferir a tot l’alumnat de 6è de Primària que fa el pas a l’ESO, però nosaltres us convidem a tots i totes també a poder-la fer. La Comunitat de Grans també l’ha fet, per comprovar que tot estigui correcte. Si voleu veure fotos cliqueu a aquí.

Us animem a superar aquest escape village, de ben segur coneixereu més coses de Montmajor i passareu una bona estona. Si voleu l’activitat en PDF, cliqueu a aquí. Només us l’heu d’imprimir i buscar un dia per fer-la.

Si us animeu a fer-la, després feu-nos arribar les vostres opinions a l’escola Gira-Sol! Ànims i sort!