ENTREVISTA A NIL SAFONT

Des del projecte del nom de la classe dels pintors i les pintores de la Comunitat dels Mitjans va sorgir la idea de convidar a l’artista berguedà Nil Safont a la nostra escola.

El fet de ser l’autor del mural del parc infantil del poble, ens feia molta il·lusió fer-li una entrevista on poguéssim fer-li arribar les nostres inquietuds i preguntes.

Durant dies hem estat preparant l’entrevista encabint tot allò que li voliem demanar i avui al matí ens ha visitat a la biblioteca de l’escola, ja que amb la pluja no hem pogut anar al parc.

L’entrevista ha anat molt i molt bé i els nens i nenes han estat molt engrescats i il·lusionats.

Abans d’acomiadar-nos d’ell li hem regalat un recull de dibuixos i escrits adreçats a ell.

Moltes gràcies Nil per la teva visita i predisposició com també volem donar les gràcies a l’Ajuntament per posar-nos en contacte amb ell.

FOTOS ENTREVISTA NIL SAFONT