EIX CRONOLÒGIC DE LES FESTES

Fa alguns dies que vam recollir les nostres obres d’art de la tardor als diferents establiments del poble. Vam decidir que escolliríem un petit element d’aquesta, que el guardaríem per més endavant per una sorpresa i que sortejaríem la resta d’obra entre l’alumnat que l’havia fet.

Avui a la tarda ens hem trobat totes i tots al vestíbul de l’escola on cada grup ha portat el seu petit element que ha compartit.

Hem explicat la proposta “Eix cronològic de les celebracions”, es tracta d’un moble amb diferents espais per omplir amb pots de vidre per cada esdeveniment important amb algun element significatiu del moment.

Avui doncs hem omplert el primer pot amb els nostres elements de la tardor. Ho voleu veure ?

Trobareu aquesta instal·lació artística exposada a l’entrada de l’escola.