Dia de les matemàtiques

Avui dimarts 14 de març és el dia de les matemàtiques. Voleu saber què hem fet des de l’escola?

Ahir dilluns la Comunitat de Petits van anar a la classe de Grans per mirar tots junts el conte “Els números de Katherine Johnson”. Un cop acabat, van parlar de totes les coses que podien comptar: les finestres de l’escola, els passos de camí a casa… Els Grans van ajudar als Petits a posar nom i a recordar algunes figures geomètriques que ja coneixíen i els en van descobrir d’altres. Van passejar pels voltants de l’escola i en van trobar per tot arreu!

Avui a la tarda Mitjans han fet una volta pel poble també observant elements matemàtics. Han vist i apuntat un munt de números de matrícules, facanes de les cases i cartells. També han vist formes geomètriques planes i en volum a les cases i a altres elements del poble. S’han assentat a la plaça per llegir i compartir allò que han apuntat.

Abans de marxar a berenar, tots i totes ens hem trobat a la gespa del pati de primària per compartir allò que havíem fet. Ho voleu veure? Cliqueu aquí!