CHRISTMAS TIME

Aquests dies, des d’Anglès, hem estat coneixent cançons típiques (Christmas Carols) i les hem ballat i representat per desitjar-vos un Bon Nadal.

Els més petits i petites de l’escola hem preparat una cançó titulada I’m a little snowman. Hem estat pintant i retallant un nas de pastanaga i uns botons, i hem portat gorro i bufanda de casa per vestir-nos com el ninot de neu de la cançó.

Els nens i nenes de Mitjans A i Mitjans B hem treballat en una cançó ballada titulada “I’m the happiest Christmas Tree”. Per preparar-la, vam retallar, pintar i decorar un arbre que ens hem posat de penjoll per la representació de la cançó i que, després, ens hem pogut endur a casa per utilitzar de decoració de Nadal.

Els alumnes més grans hem treballat una cançó de Nadal del 1958, “Rockin’ around the Christmas tree”, la qual hem representat o ballat en petits grups de forma lliure i d’estil improvitzat.

Esperem que gaudiu molt dels vídeos!

Merry Christmas and Happy New Year 2023!!
☃🎄💝💫