Aliments, la nostra energia

Avui hem tingut la visita de la Marta, la persona encarregada d’impartir el taller “Aliments, la nostra energia” a tots els alumnes de la Comunitat de Mitjans.

Ha estat un taller molt interessant on ens ha explicat la piràmide dels aliments, la importància de menjar d’una manera equilibrada i variada i l’aportació energètica que dóna cada un dels aliments al nostre cos.

Ha estat un taller on els nens i nenes han pogut participar molt, responent les preguntes que els feia la Marta, així com aportant informacions i coneixements de cada un d’ells.

Hi havia muntada físicament la piràmide dels aliments, i ha estat un element molt visual per tal d’anar entenent el pes que té cada grup d’aliments en la mateixa piràmide.

Per acabar, també hem parlat dels aliments buits, els que no són gens bons per al salut, i que fins i tot poden ser perjudicials. L’alumnat ha pres consciència de que son els aliments que més agraden però alhora son els que menys energia i alimentació proporcionen al nostre cos.

Cliqueu aquí per veure-ho!