COMIAT 6È

El dimecres 17 de juny vam celebrar el comiat de la nena i dels nens de 6è que aquest curs ha estat l’ultim que han passat entre nosaltres ja que al setembre començaran una nova etapa educativa, l’ESO, als dos instituts de Berga.

L’acte va ser senzill, donada la situació sanitària, però molt emotiu i entranyable.

A les 12 ens vam trobar al Local del Comú, les mares, pares i germans dels alumnes de 6è juntament amb l’equip
de mestres que també van voler ser-hi presents.
Primer de tot, la Directora, en nom de tot el professorat del centre, els va adreçar unes paraules on els recordava el seu pas per l’escola Gira-Sol i els encoratjava en la nova etapa que estan a punt de començar, tot desitjant – los sort i encerts.
Tot seguit, es va projectar un vídeo amb fotos, des que van entrar a P3 fins a l’actualitat, i que va fer reviure moments inoblidables de la seva infantesa a l’escola: colònies,  excursions, carnavals, tallers, festes…
Alguns pares i mares no van poder contenir l’emoció!
Després, la tutora de Cicle Superior, l’Anna, els va fer entrega d’una orla amb les fotos de cada un/a d’ells/a i d’una samarreta amb els noms impresos com a record d’aquesta promoció: Lleïr, Oriol, Paula, Pol i Roger.