Llistes assignacions nous alumnes i llista d’espera curs 2020-21

Amb data d’avui el Departament d’Educació ha publicat la llista d’assignacions a l’escola de nous alumnes per al curs vinent 2020-21. Podeu consultar-ho en el següent llistat:

De la mateixa manera també s’ha publicat la llista d’espera d’alumnes que no s’han assignat a l’escola:

Davant d’aquestes assignacions les famílies interessades podeu fer-hi reclamacions des d ‘avui dia 07/07/20 i fins al divendres 10/07/20. Supòsits en els quals les famílies poden presentar una reclamació:

• Disconformitat amb l’assignació de plaça:
    • P3 i 1r d’ESO (amb vacants)
  • Cursos intermedis (amb vacants)
    • Germans separats
    • Plaça d’ofici sense cap centre assignat
    • Canvis de població sense plaça assignada

No serà motiu de reclamació:

• Els cursos intermedis, quan no hi ha vacants

Procediment: per presentar una reclamació

• Dates: només s’acceptarà l’entrada de formularis o atenció presencial a l’OME (Oficina Municipal d’Escolarització) els dies dies 8, 9 i 10 de juliol

Vies: per presentar una reclamació:

• Telemàtica: a través d’aquest formulari:

Reclamació contra la plaça assignada

• Presencial: Excepcionalment, les famílies poden demanar cita prèvia al tlf. 937870068 de 9:00h a 13:00h perquè se’ls atengui presencialment.

Resposta a les reclamacions:

Cal tenir en compte que totes les reclamacions presentades es tracten per igual, tant si es presenten el primer dia com si es presenten el darrer. La comissió de garanties d’admissió es reunirà el 13 i 14 de juliol i donarà resposta a cadascuna de les reclamacions per correu electrònic, els dies 14 i 15 de juliol.