LA CASTANYADA!

L’escola ha celebrat, com és tradicional, la festa de la Castanyada durant tot el dia d’avui. Les diferents classes han anat guarnint i decorant alguns dels passadissos de l’escola i han anat treballant alguns continguts relacionats amb les tradicions, l’època de l’any i els elements naturals característics d’aquesta festa.

Durant el dia d’avui s’han realitzat les trobades de padrins i fillols per a realitzar el taller de panellets. Ha estat una activitat molt divertida i viscuda amb molta alegria pels nens i nenes, que a més d’emportar-se a casa els panellets han gaudit d’una estona plegats amb els seus padrins i fillols.

Després de compartir una estona de joc al pati, cada curs ha tornat a la seva aula per decorar la paperina de castanyes que s’han intercanviat a la tarda. Les castanyes han estat cuites per les famílies de 6è que
un any més han col·laborat en aquesta festa. Els nens i nenes de primària han pogut veure com les mares han estat molta estona fent el foc i coent-les perquè tinguessin les castanyes a punt. Agraïm molt la seva col·laboració.

El final de festa ha estat a la tarda amb la festa infantil a càrrec de l’animador Roger Canals, que ens ha ofert el seu espectacle “Reboombori”, acompanyat d’un bateria. Una festa ben lluïda i alegre on tots els nens i nenes de l’escola han participat i gaudit d’allò més.